Handelsbetingelser

Stoholm Viborg Slagterens handelsbetingelser

Bestilling på stoholm-slagter.dk
Når du bestiller via stoholm-slagter.dk skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Dine oplysninger vil kun blive videregivet til det køkken, du vil få mad leveret fra.

Hvornår hæver vi pengene fra kortet?

Da der er tale om et bestillingskøb, hvor varen fremstilles specielt til kunden, trækkes pengene fra kontoen så snart at varen er lagt klar til afhentning / levering. Kunden modtager en mail med besked herom.

Afbestilling

Afbestilling af mad skal ske skriftligt, senest 8 dage før levering/ afhentning. Hvis afbestillingen sker 2 dage inden (eller senere) opkræves hele beløbet. Levering af mad er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Jf. Forbrug.dk

Priser på http://stoholm-slagter.dk
Alle priser på hjemmesiden er oplyst inklusive moms i danske kroner. Der tages forbehold for eventuelle indtastnings- og opdateringsfejl samt udsolgte varer. Hvis en bestilt varer er udgået af sortimentet, forbeholder vi os retten til at annullere ordren.

Betaling
Du kan betale med følgende betalingsmidler: MobilePay, MasterCard og Visa. Når bestillingen er gennemført, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail. Bekræftelsen er en tilkendegivelse af, at vi har modtaget din ordre og betalingen. Skulle der være produkter, vi alligevel ikke kan tilbyde, gives produktets beløb retur.

Levering
Såfremt der ønskes levering af maden, leverer Stoholm Viborg Slagter gerne mod betaling af leveringsgebyr. Prisen er 300,- kr inden for en radius af 25 km fra Stohom . derefter 6 kr pr. kørt km.  Du er altid velkommen til selv at afhente maden.

Stoholm Viborg Slagter,
Sct. Mathias Centret 323,
8800 Viborg

eller

Stoholm Slagter
Vestergade 9,
7850 Stoholm

Bemærk vores åbningstider.

Varme retter leveres varme i termokasser efter fødevarestyrelsen anbefalinger.

Glasskåle, fade, termokasser m.m. skal tilbageleveres af kunden (rengjorte)- senest efter 3 dage.

Fortrydelsesret
I henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 1 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a” er køb af mad ud af huset ikke omfattet fortrydelsesretten.

Fortrolighedspolitik
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Vil du klage
Hvis det skulle ske, at maden ikke lever op til det lovede, eller andet er galt, skal du kontakte os pr. telefon hurtigst muligt. Tlf. 9754 1451 eller 8661 1451.

Oplysning om andre klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail viborg@stoholm-slagter.dk.

Tvivlspørgsmål ?
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, står vi til din rådighed til besvarelse af spørgsmål.
Vi er at træffes på:

Telefonnr.: 86611451 / 97541451

Viborg Stoholm Slagter
Sct. Mathias Centret 323
8800 Viborg

eller

Stoholm Slagter
Vestergade 9 
7850 Stoholm

CVR 26564336

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tom